• If you need help or want to discuss things, you now can also join us on our Discord Server!
  • A first preview of the unlimited version of SinusBot can be found in the Upcoming Changes thread. A version for Windows will follow, but we don't have a release date, yet.
Support Channel notifier + channel creator

TS3 Support Channel notifier + channel creator 1.4

No permission to download
Highly recommended resource for Small and Big Servers with the need of automatic channel manage for Support and more with Notify- and Offline System.. They got a Nice Support on their Discord, if you have some Wishes or just some questions.. The Script at all is Nicely written and gets further Updates with new Features at this Time..
Sehr cool und nützlich. Ich habe eine Frage. Könnten Sie dies bitte tun, damit möglicherweise mehrere ClientUIDs anstelle von ServerGroupID vorhanden sind? Ich brauche das so sehr. Bitte antworte.
Mortis
Mortis
Sorry für die späte antwort komm am besten mal auf den discord
Love it!
Leider werden die Supporträume beim Verlassen nicht gelöscht :(
Und was bedeutet das Feld "Enter Supporter AFK channel"?
Mortis
Mortis
Servus,
Sorry für die späte Nachricht aber komm doch einfach mal auf dem discord da kann ich dir am besten helfen. :D
Ich werde als Supporter nicht angestupst.
Mortis
Mortis
Am besten mal Instance log schicken, bzw auf den verlinkten discord kommen dann kann ich dir am besten weiterhelfen!
Eine wunderbare Sache :)
Das Script macht mir ein guten eindruck der Owner hat schnell geholfen bei Problemen. Bin zufrieden!
Top