• If you need help or want to discuss things, you now can also join us on our Discord Server!
  • A first preview of the unlimited version of SinusBot can be found in the Upcoming Changes thread. A version for Windows will follow, but we don't have a release date, yet.

[Forum Vorschlag] Dark Theme

Relentless

Well-Known Member
Contributor
Hallo,

da ich nicht weiß, wo ich diesen Vorschlag sonst posten soll, mache ich das einfach hier. Wäre es möglich für das Forum ein Dark Thema zu bekommen? Vielleicht mit Option zum ein- und ausschalten in den persönlichen Optionen. Ich persönlich passe fast alles im Browser so an, dass es dunkel ist, weil ich einfach ein Nachtmensch bin und die Sinusbot-Seite blendet einfach jedes Mal. :p

Mit freundlichen Grüßen,
Relentless
 

Multivitamin

Well-Known Member
Tier III
is awesome!
V.I.P.
is uber awesome!
Contributor
Insider
Bildschirm Helligkeit runter regeln hilft :p
Dann werden Dark Themes auch überflüssig^^
 

irgendwr

no longer active, "retired" staff member
is awesome!
V.I.P.
is uber awesome!
Contributor
Insider
Then you haven't changed the theme man, dunno, it's definitively working.
 

Kir-à

Helping Hand
is awesome!
Contributor
I swear it doesn't XD

EDIT: it does. UPS
 
Last edited:

irgendwr

no longer active, "retired" staff member
is awesome!
V.I.P.
is uber awesome!
Contributor
Insider
It also works for little Kira once he realizes that he has to click "shades of grey" btw :p
 
Top