• If you need help or want to discuss things, you now can also join us on our Discord Server!
  • A first preview of the unlimited version of SinusBot can be found in the Upcoming Changes thread. A version for Windows will follow, but we don't have a release date, yet.

DE [Script Request] Change your Icons via Website

Status
Not open for further replies.

cansl100000

New Member
Hey
Ich wollte fragen ob es möglich wäre, dass einer von euch folgenden Bot zu programieren:
User X ist auf dem Teamspeak und bekommt den Link zugeschickt zur Icon Website.
-UserX sollte auch geprüft werden ob er von einem moderator als Member eingestuft wurde. also servergruppencheck nicht dass man sich haufnweise identitäten macht
Auf der Icon Website kann er nun auswählen z.B. seine 3 Lieblingschampions in League of Legends [aber nicht mehr als 3]
außerdem sein Alters Icon [also maximal 1, welches er nur einmal setzen kann und das nächste mal beim Mod ]
Also eine Bestimmte auswahl schaffen aber auch mit einer Obergrenze, aber auch Untergrenze.
Und wenn er auf die Website kommt erkennt die website wer er ist. (sollte möglich sein siehe:rankystem by newcomer)
Also so eine Website gibts bei einer community schon also es geht schon, aber auch mit der Verbindung mit dem Soundbord als Plugin? Und würde es jemand machen.. ^^

Hey
i want to request following script:
User X join my teamspeak and i send him the icon website, after i give him the servergroup Member he can choose for example 3 of his favorite champs, his age etc. on the website.
(the servergroup member should be required to get the icon from website)
- i want to set time how often the User X can change the icon
for example he can edit after 2 days his favorite champs again.
I saw this script on a teamspeak server and want it too.
so if someone is interestet to do someting like this would be cool :)
 
Status
Not open for further replies.
Top