Deprecated: Use of "parent" in callables is deprecated in /var/www/html/forum/src/vendor/league/flysystem-eventable-filesystem/src/EventableFilesystem.php on line 431
  • If you need help or want to discuss things, you now can also join us on our Discord Server!
  • A first preview of the unlimited version of SinusBot can be found in the Upcoming Changes thread. A version for Windows will follow, but we don't have a release date, yet.

Solved Transfer auf neue Version funktioniert nicht.

Status
Not open for further replies.

leonwallis

Member
SOLUTION/LÖSUNG: Launch as Administrator / Als Administrator starten
Ich habe mir die neuste Sinusbot Version mit Discord Support geholt, in die config.ini geschrieben, dass die 12GB Lieder, etc aus dem alten Verzeichnis geladen werden sollen (in meinem Fall mit DataDir = "D:\\Programme\\Sinusbots\\Final\\sinusbot 5\\data\\"), jedoch lädt die Seite beim Öffnen immer wieder neu. Sinusbot_Reload.gifHabe eine Weile gewartet, konnte aber keine Veränderung feststellen.
 
Last edited:

Alfredo Lima Verde

Helping Hand
Vielleicht ist es eine falsche Konfiguration, versuche den / date / Ordner deines aktualisierten sinusbot zu löschen und füge den alten Backup Ordner ein und aktualisiere das Verzeichnis in der config.ini, wenn es nicht mehr möglich ist, auf etwas neues zu übertragen existiert in den Ordnerdaten wie Themen etc.
 

leonwallis

Member
Macht keinen Unterschied, da der ja eh leer ist.
Wenn ich den Data-Ordner aus der alten Installation reinkopiere kriege ich folgendes:
Mismatch.JPG
 

leonwallis

Member
I have been building my library for years and me not being able to transfer the files sucks. Is there anyway to maybe export all of the files and then re-import them into the newer Version?
 

flyth

is reticulating splines
Staff member
Developer
Contributor
Macht keinen Unterschied, da der ja eh leer ist.
Wenn ich den Data-Ordner aus der alten Installation reinkopiere kriege ich folgendes:
Migrate your data directory and make sure permissions are correct. That's all. If you migrate from 0.10+ to 0.13.37, everything should be fine. That error from above is about an unclean install of the newer version (copy the plug-in as told in the wiki).
 
Status
Not open for further replies.
Top