• If you need help or want to discuss things, you now can also join us on our Discord Server!
Tunakills Rankingsystem Admin-Panel

TS3 Tunakills Rankingsystem Admin-Panel 1.0

No permission to download
Requires Tunakills Rankingsystem

[German]
Das Admin Panel erlaubt es die User Datenbank des Ranking Scripts einzusehen und zu bearbeiten. Es können Backups erstellt und hochgeladen werden.

tk_admin_wi_2.png

Installation

Es wird Tunakills Rankingsystem Version 0.13.11 benötigt!

"tunakills_ranking.zip" downloaden und in den Script Ordner des Sinusbottes entzippen.

Wichtig: Der entzippte Ordner muss im Normalfall "tunakills_ranking" heißen. Wenn das Tunakills Rankingsystem Script nicht tunakills_ranking.js heißt muss der Name des Ordners diesem angepasste werden!
folder.png

Sinusbot neustarten.

Auf den roten Namen des Rankingsystems klicken um das Werbinterface zu öffnen

tk_admin_wi.png

Danke an TzumZ und Patrick15a für das beta testen
Author
Tunakill
Downloads
676
First release
Last update
Rating
3.93 star(s) 14 ratings

More resources from Tunakill

Latest updates

1. Renewed structure

Rebuild with Angular and Bootstrap + Faster updates
  2. Small fixes

now change time function should work with browser extensions
  3. Fixed version checker

Now "Outdated script version!!" will not appear if you have the latest Version

Latest reviews

Momentan wirft mich das Admin Panel immer wieder auf das Dashboard vorher Klasse!!!
Bei Mir leitet er mich nur auf die Sinsubot Seite mir der Musik und nicht in das mit dem Webinterface und ich weiß nicht was ich falsch gemacht ahbe ich habe die Version 0.13.11 für das Script. Bracuhte da bitte Hilfe
For me, the admin panel does not work. When I click on "Ranks" in the script tab on it, I'm only forwarded to the music
SinusBot Version: 0.13.37-9791176
The webèanel write me Outdated script version!!
Tunakill
Tunakill
If you need help or found a bug post it in the discussion: https://forum.sinusbot.com/threads/tunakills-rankingsystem-admin-panel.4093/
If the WI alerts " Outdated script version!!" your script version is probably outdated
It work but the set time doesn't work
Ist es möglich die zeiten zu resetten?
Tunakill
Tunakill
Momentan gibt es noch nicht solch eine Funktion.
Du kannst die Wichtigkeit dieser Funktion aber gerne im Forum diskutieren
Seems pretty nice from the pictures, but doesnt work for me at all. All I get is "404 page not found" even tho it seems pretty simple o.O
Tunakill
Tunakill
You need the latest Sinusbot Verion to run the the WI
Echt super, das man jetzt die Datenbank expotieren/impotieren kann! Gj
upgrade pls
Tunakill
Tunakill
Pleas read the forum
Top,but don't work whit the version 0.10.7