• If you need help or want to discuss things, you now can also join us on our Discord Server!
  • A first preview of the unlimited version of SinusBot can be found in the Upcoming Changes thread. A version for Windows will follow, but we don't have a release date, yet.
LegendaryCommunity [Black,Blue]

Theme LegendaryCommunity [Black,Blue] 1.0.0

No permission to download
  • Thread starter Deleted member 50484
  • Start date

irgendwr

no longer active, "retired" staff member
is awesome!
V.I.P.
is uber awesome!
Contributor
Insider
Almost complete a complete copy of my theme i made https://forum.sinusbot.com/resources/sinufy-dark-gray-green.263/

Would be nice if u mention that ;)

Not just take someones work and call it all yours :)
Yup, this is indeed correct.
Editing and redistributing someone else's work requires you to ask the original author for permission.
Giving credit is also considered good practice.

@Manu Flocke
Wir freuen uns natürlich darüber wenn die community eigene Themes/Scripts mit anderen teilt,
allerdings legen wir (in den meisten Fällen ;)) auch Wert auf respektvollen Umgang untereinander.
Es wäre angemessen @solding um Erlaubnis zu bitten und credit zu geben.
 
D

Deleted member 50484

Guest
Yup, this is indeed correct.
Editing and redistributing someone else's work requires you to ask the original author for permission.
Giving credit is also considered good practice.

@Manu Flocke
Wir freuen uns natürlich darüber wenn die community eigene Themes/Scripts mit anderen teilt,
allerdings legen wir (in den meisten Fällen ;)) auch Wert auf respektvollen Umgang untereinander.
Es wäre angemessen @solding um Erlaubnis zu bitten und credit zu geben.
Ich habe Ihn nun Gefragt und er hat mir das OK gegeben das ich es hochladen darf sofern ich ihn frage und verlinke, ich entschuldige mich nochmal
 

irgendwr

no longer active, "retired" staff member
is awesome!
V.I.P.
is uber awesome!
Contributor
Insider
Ich habe Ihn nun Gefragt und er hat mir das OK gegeben das ich es hochladen darf sofern ich ihn frage und verlinke, ich entschuldige mich nochmal
Ist in Ordnung :)
Wenn du magst kann ich auch das zweite, leicht abgeänderte theme wieder freigeben, solange du ihn dort auch verlinkst, schreib mir dazu einfach kurz ne PM.
 
Top