• If you need help or want to discuss things, you now can also join us on our Discord Server!
  • A first preview of the unlimited version of SinusBot can be found in the Upcoming Changes thread. A version for Windows will follow, but we don't have a release date, yet.

Beta for Windows 64bit

Status
Not open for further replies.

folyqa

Member
Hey man, I'd love to join you helping out with this program, because I actually think this is amazing.
Thanks for making it.
 

ShadowFM

Donor
is awesome!
Insider
Hallo flyth,
ich würde sehr gerne ebenfalls eingeladen werden.
Ich verwende mehrere Windows Server 2012 R2 Server mit verschiedenen Konfigurationen und Anbindungen.
 

shuckks

Member
Hello,
I'd love to help and give feedback for this bot! Looking forward to testing youtube-dll with this version. I will be running it on Windows 7 and also Ubuntu Server for a few different Team Speak servers.
Thanks!
 

Marvinix

Member
Hallo Flyth,

Ich würde sehr gerne deine Beta version Testen. Habe Html, PhP, Mysql, Linux und Windows Kenntnisse.
Besitze auch einen Root Server auf dem dein Teamspeak3 Bot bereits einwandfrei läuft.

Mit freundlichen Grüßen
Marvinix
 

flyth

is reticulating splines
Staff member
Developer
Contributor
Aktuell gibt es keine neuere Windows-Beta als die bereits veröffentlichte Version. :)
 

DurtyFree

Insider
Insider
Falls es zukünftig eine neue Version zu testen gibt steh ich gerne zur Verfügung:)

Bin schon seit Anfang an dabei und verfolge aktiv die Entwicklung des SinusBots.
Bislang war ich in deiner Github Repo aktiver mit Ideen und Beiträgen vertreten.
Da ich sowohl Windows wie auch Linux Server besitze und zum betreiben des SinusBots auf meinem größeren Teamspeak Server nutze, hoffe ich den Bot auf Herz und Niere testen zu können:)
Außerdem ist die Bot API aktiv in unserer Webseite verbaut - was den Bot nochmal zusätzlich beansprucht.
 

Imodorox

Member
Ich würde auch sehr gerne die Beta testen und helfen.

Windows Server 2008 und Windows 10 sind meine Systeme.
 

flyth

is reticulating splines
Staff member
Developer
Contributor
This version has already been released.
 

flyth

is reticulating splines
Staff member
Developer
Contributor
Okay, the next Windows version is finally on its way and I could use a few more testers before announcing it more publicly - feel free to reply to get added to the "insiders" group :) Thanks!
 

Katzen48

Insider
Insider
Hey there,
i'd like to test the new Windows Beta Version of the bot.
I'm an administrator of a windows-based Guild-Teamspeak and we're running our system on a virtual server.
We really love your bot and use it for more than 3 months but there are a few bugs and we want to help you to solve them. We would be pleases, if you would give us a chance to test the coming features and give you feedback.

Greetings
Katzen48
 

Charly_

Donor
is awesome!
Insider
Hallo,
würde die neue Version auch gerne mit testen um so bei der Überprüfung mitzuhelfen.
 

Facekirmes

Insider
Insider
Hey,
ich würde auch gerne die neue Windows Version testen. Die Linux Beta benutze ich auch schon seit fast einem Jahr, auf meinem V-Server.
 

ShadowFM

Donor
is awesome!
Insider
Nabend,
gerne würde ich ebenfalls die Windows Beta austesten und konstruktives Feedback geben.
 
Status
Not open for further replies.
Top