• If you need help or want to discuss things, you now can also join us on our Discord Server!
  • A first preview of the unlimited version of SinusBot can be found in the Upcoming Changes thread. A version for Windows will follow, but we don't have a release date, yet.

Solved Donor for 1 Year, License for 1 Year?

CRUGG

Member
German:
Hey. Auf der Lizenzen Seite steht, dass die Lizenzwarteschlange aktuell voll ist, aber wenn ich Spende, kann ich diese überspringen. Wenn ich nun Donor für 1 Jahr kaufe, habe ich dann eine 1 Jahr Sinusbot Lizenz oder deine Lebenslange? Und wenn ich meinen VServer zurücksetzen würde, brauche ich dann eine neue Lizenz?

English:
Hello. On the Licenses Page, it says that the Licenses queue is currently full. But if I donate I can skip the queue. But If I buy Donor for 1 Year, do I just get a 1 Year license too or a lifetime one? And if I'd reset why Server, do I have to get a new License?
 
Last edited:

irgendwr

no longer active, "retired" staff member
is awesome!
V.I.P.
is uber awesome!
Contributor
Insider
Es steht nirgendwo etwas von einer Zeitlichen Limitierung, im Wiki steht auch, dass Lizenzen nicht auslaufen solange sich die TS Server UUID nicht ändert.
 
Top