Rooty
Active Member
Just open the Spoiler for my request.
EN for English and DE for German explonation.
Thanks a lot and have a beautiful day!
Cheers.
Rooty
EN for English and DE for German explonation.
Hello there,
i am searching for a Script, which could Poke Users(UID) and Servergroups(GroupID) specifically via Commands.
For example:
My Customcommand for this Example is ----> !Talk
!Talk Hello, World!
And all chosen clients or all current users in this Servergroup are getting a Poke or Text Message with "Hello, World!"
It should have a Timer or Counter + Timer which sends this Messages every x minutes/times again, until someone with permission sends the Bot "!Untalk" to stop it or it ends which the defined counts. There should be also a possibility to pick more multiple choices with different commands.
This Script should also contain the possibility to customize it individually.
So i would like to have an "add" Button with contains all of my needed Options:
1. Who should get a Poke or Message
2. Which Command do i want to use to start (!Talk) and stop (!Untalk) it
3. The Textfield for the Message to send
4. Would i like to have an option for a Count or Timer, otherwise just once(default) but if so a customizable Count and Timer option
5. An optional Box for ignoring Servergroups
Anymore questions, just ask me!
If anyone is willing to code that for me, some Money for Coffee is also included!
i am searching for a Script, which could Poke Users(UID) and Servergroups(GroupID) specifically via Commands.
For example:
My Customcommand for this Example is ----> !Talk
!Talk Hello, World!
And all chosen clients or all current users in this Servergroup are getting a Poke or Text Message with "Hello, World!"
It should have a Timer or Counter + Timer which sends this Messages every x minutes/times again, until someone with permission sends the Bot "!Untalk" to stop it or it ends which the defined counts. There should be also a possibility to pick more multiple choices with different commands.
This Script should also contain the possibility to customize it individually.
So i would like to have an "add" Button with contains all of my needed Options:
1. Who should get a Poke or Message
2. Which Command do i want to use to start (!Talk) and stop (!Untalk) it
3. The Textfield for the Message to send
4. Would i like to have an option for a Count or Timer, otherwise just once(default) but if so a customizable Count and Timer option
5. An optional Box for ignoring Servergroups
Anymore questions, just ask me!

If anyone is willing to code that for me, some Money for Coffee is also included!
Hallo,
Ich suche nach einem Skript, das Benutzer (UID) und Servergruppen (GroupID) speziell über Befehle anschreiben oder anstubsen kann.
Zum Beispiel:
Der Befehl für dieses Beispiel lautet ----> ! Talk
! Talk Hallo, Welt!
Und alle ausgewählten Benutzer oder alle Nutzer in dieser Servergruppe erhalten eine Poke- oder Textnachricht mit "Hallo Welt!"
Das Script sollte auch die Möglichkeit bieten diese Nachricht in gewissen Abständen oder für eine gewisse Anzahl zu versenden. Hierbei sollte bei der Anzahl aber auch eine Zeit festgelegt werden können für die zeitlichen Abstände. Es sollte auch die Möglichkeit bieten mehrere Befehle und Nachrichten zu verknüpfen.
Kurze Zusammenfassung der möglichen Einstullungen:
1. Wer sollte angestubs werden oder eine Nachricht bekommen?
2. Mit welchem Befehl möchte ich ihn starten (!Talk) und stoppen (!Untalk)
3. Das Textfeld für die zu sendene Nachricht
4. Die option in welche Rythmus diese versendet werden soll
5. Ein optionales Feld zum Ignorieren von Servergruppen
Noch Fragen, schreibt mich einfach an oder postet hier drunter etwas!
Wenn jemand Lust und Zeit hat, das für mich zu schreiben, gibt es natürlich auch Geld für die benötigten Kaffee!
Ich suche nach einem Skript, das Benutzer (UID) und Servergruppen (GroupID) speziell über Befehle anschreiben oder anstubsen kann.
Zum Beispiel:
Der Befehl für dieses Beispiel lautet ----> ! Talk
! Talk Hallo, Welt!
Und alle ausgewählten Benutzer oder alle Nutzer in dieser Servergruppe erhalten eine Poke- oder Textnachricht mit "Hallo Welt!"
Das Script sollte auch die Möglichkeit bieten diese Nachricht in gewissen Abständen oder für eine gewisse Anzahl zu versenden. Hierbei sollte bei der Anzahl aber auch eine Zeit festgelegt werden können für die zeitlichen Abstände. Es sollte auch die Möglichkeit bieten mehrere Befehle und Nachrichten zu verknüpfen.
Kurze Zusammenfassung der möglichen Einstullungen:
1. Wer sollte angestubs werden oder eine Nachricht bekommen?
2. Mit welchem Befehl möchte ich ihn starten (!Talk) und stoppen (!Untalk)
3. Das Textfeld für die zu sendene Nachricht
4. Die option in welche Rythmus diese versendet werden soll
5. Ein optionales Feld zum Ignorieren von Servergruppen
Noch Fragen, schreibt mich einfach an oder postet hier drunter etwas!

Wenn jemand Lust und Zeit hat, das für mich zu schreiben, gibt es natürlich auch Geld für die benötigten Kaffee!
Thanks a lot and have a beautiful day!
Cheers.
Rooty
Last edited: