It sends only the message for the first join (even if the total connections are > 1) and then it doesn't do nothing more.
JavaScript:
registerPlugin({
name: 'Advanced ChaosGaming Welcome',
version: '1.0',
description: 'Gestisce i messaggi di join.',
author: 'Aerora <[email protected]>',
vars: [{
name: 'primoMessaggio',
title: 'Messaggio da inviare. (%u = nome utente)',
type: 'string'
}, {
name: 'secondoMessaggio',
title: 'Messaggio quando entra la seconda volta. (%u = nome utente)',
type: 'string'
}, {
name: 'tipoMessaggio',
title: 'Modalità di messaggio.',
type: 'select',
options: [
'Chat privata', //0
'Poke' //1
]
}]
}, function(sinusbot, config) {
var event = require('event');
event.on('clientMove', function(ev) {
var messaggyno = config.primoMessaggio;
var messaggyno2 = config.secondoMessaggio;
messaggyno = messaggyno.replace(/%u/g, ev.client.name());
messaggyno2 = messaggyno2.replace(/%u/g, ev.client.name());
if(ev.toChannel.id() == 1) { // replace 1 with channel id of default channel
if(ev.client.getTotalConnections() == 1) {
if(config.tipoMessaggio == 0) {
ev.client.chat(messaggyno);
} else {
ev.client.poke(messaggyno2);
}
ev.client.addToServerGroup('Utente');
} else {
if(config.tipoMessaggio == 0) {
ev.client.chat(messaggyno);
} else {
ev.client.poke(messaggyno2);
}
}
}
});
});
There was 1x "});" to much and "getTotalConnectionsCount" isnt working, maybe a bug, replaced it with "getTotalConnections", it does the same